Henar Rodríguez, professora de la UVA i investigadora: «La filosofia per a infants hauria de ser ...
Una autodefinició: Dona lliure, esforçada, alegre i curiosa.. Un lema de la vida: Ciència i cons-ciència. El millor de la teva fei...
A la recerca d’espais de trobada entre l’escola i la universitat
De mica en mica, mestres en actiu i professorat universitari que creuen en la col·laboració entre l’escola i els estudis superiors...
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Altres rutines enriquidores per al 3-6
Hablar: charlar, conversar y dialogar
Irene de Puig Olivé La etapa de educación infantil es clave para el aprendizaje de la lengua, que a su vez sirve para estructurar el pens...
Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Identitat relacional: imaginaris compartits
Inter-accions és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles form...
Unes altres rutines enriquidores per al 0-3