I l’escola ¿com aprèn?
Qui acull l’ensenyant que fa alguns cursos que treballa a l’escola? Com deixem entrar (i sortir) el món i la complexitat de les nos...
Desenvolupament d’una brúixola rural per assolir l’èxit
L’Austràlia regional, amb un 32% de població, sovint passa per alt en termes d’investigació, planificació i in...
L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
Fem fotos on hi hagi transformacions d’energia?
Les activitats d’aplicació tenen com a finalitat que l’alumnat utilitzi els coneixements parcials adquirits en el procés de ...
Un problema de conills
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
El món no gira mai del revés, encara que s’intenti aturar-lo
La mirada del moment
Aprendre a llegir en l’era digital. La lectura amb altres persones en el procés de desenvolupame...
Després de recordar el caràcter après i complex de la competència lectora i d'explorar les diferències entre els textos en els supor...