Retalls
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Crec en una pedagogia atrevida
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...
La gestió de les condicions d’equitat al centre
Sovint, quan plantegem diferents aspectes de la gestió del centre, ens fixem principalment en aquells que es refereixen a la millora dels...