Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
Miquel Àngel Essomba, experto en temas de interculturalidad. «Romper barreras, construir puentes»
Alumnat amb discapacitat visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Incidencia de la intervención docente en el autoconcepto del alumando con discapacidad motriz
El blog: comunicació amb les famílies (0-3)
Teniu la necessitat de buscar una nova eina de comunicació amb les famílies? No arriba la informació a aquelles persones que no v...
LOMCE y neoliberalismo
No conec el meu company de taula
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Inclusión del alumnado con discapacidad