¿Para qué evaluar, qué y cómo?
En la pràctica educativa, l’avaluació és una eina que permet conèixer l’alumnat i la seva evolució, det...
Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Narinan. Un ejemplo de matemáticas (utilidad del GPS) y transversalidad
En el número 27 de la revista Tándem, de la editorial Graó, apareció el artículo "A oscuras por el camino de ronda: intentando enten...
Detección : ¿por dónde empezar?
Gran part dels aprenentatges que els nens fan des del seu naixement es produeix a través de la visió. El 80% de la informació que...
Mayores y pequeños
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada Se trata de una experiencia de ayuda entre iguales llevada a cabo desde 1994 en la que el...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovira Aque...
Usar en lugar de poseer
Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantear...