Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...
Poesia i joc
A partir del poema de María de la Luz Uribe El rey de papel, a les aules de 3 anys del CEIP Villa de Guadarrama (Madrid), es va desenvolu...
Algunas metáforas y un oxímoron
Retalls
That is the question! como dría Shakespeare. El porqué de un Plan de lectura a la escuela
L'escola ha d'establir un pla d'actuacions per consolidar, millorar i reforçar la lectura, eina bàsica de l'aprenentatge. Aquestes acci...
Ja hi som tots!
En aquest article s’explica l’experiència de l’ús del vídeo a les entrevistes familiars. El context és e...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
El joc, al cor del procés d´ensenyament i aprenentatge
«El joc és la disfressa de l’aprenentatge.»1 Us imagineu l’aprenentatge, disfressat de joc, colant-se a l’escola?...