EN LÍNE@: ¿Limitarías las horas que los niños pueden estar en la escuela?
¿Qué podemos hacer?: la intervención educativa
La capacitat de l'entorn per ajustar-se a les característiques d'una persona amb pèrdua auditiva serà el que determinarà q...
Noticias de interés
Claus per facilitar la convivència intercultural en educació infantil
Claus per facilitar la convivència intercultural en educació infantil Andrea Khalfaoui La participació de les famílies, les intera...
¿Para qué evaluar, qué y cómo?
Una pèrdua auditiva durant la infància pot influir en la manera de captar la informació i de comunicar-se, de manera que ser&agra...
Indignación ante el cese de las actividades de orientación educativa a familias de Preescolar n...
Pérdida auditiva y desarrollo
La variabilitat entre les persones que presenten alteracions en la seva capacitat auditiva és similar a la que existeix entre persones oï...
Per arrodonir: Conversar, dialogar per entendre el món
PER ARRODONIR Conversar, dialogar per entendre el món La conversa en petits grups a l’aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Gra...