La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’ap...
¿Cómo ayuda la educación visual y plástica a desarrollar las competencias básicas?
Un marco de referencia: la cultura visual"Vivimos en un entorno eminentemente visual." ¿Cuántas veces hemos oído esta misma expresión...
Més arts, sisplau
La supervivència de les arts als sistemes educatius no acaba d'estar assegurada. Considerades com un divertiment i un «saber» prescind...
Materials a examen: ReGeneración del 98
Es valora la seqüència didàctica digital que porta per títol ReGeneración del 98 i que treballa diferents continguts ...
La producció de curtmetratges a l’escola
Fa quinze anys que, al CEIP Juan Carlos I, d’Almenara (Castelló), es produeixen curtmetratges al voltant de la literatura o la investigac...
Diferències de grau i diferències de tipus
En una classe de sisè de primària s’entaula un diàleg al voltant de les diferències. La conversa sorgeix arran d&rsq...
La Xiachao m’ensenya a ser mestra
«La Xiachao m'ensenya a ser mestra» és un article que té l'objectiu de mostrar què implica aprendre i què implica treballar amb dif...
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...