Formar-se per canviar
Mestres que es troben en contextos professionals per compartir experiències, debatre propostes, discutir maneres de fer a l'aula, reflex...
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
Recursos per a l’aula: LleCursiva (Ctrl+I)gim, parlem i escrivim sobre el postureig a les xarxes...
L’alumnat de secundària és assidu a les xarxes socials, per això aquestes esdevenen un recurs interessant per treballar l&r...
Lectura: Línies de falla
Fer bona lletra?
Al «Fòrum» del número anterior, hi vàrem publicar l’opinió de Montserrat Fons arran de la polèmic...
Matemáticas familiares
Tomás Queralt Llopis Consejo de Dirección de UNO Annika Gordon (Unsplash) La comprensión y, por tanto, el aprendizaje de los procesos d...
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
La Tira