L’efecte persistent de les cebes. Sobre la lectura de la premsa a l’aula
Una de les funcions de l'escola és ajudar l'infant a conèixer els pensaments i les pautes de comportament que ens fan més sociables, m...
Soy lo que como.
Un currículo posible
GrupIREF (Grup d'Innovació i Recerca de l'Ensenyament de la Filosofia [Grupo de Innovación y Búsqueda de la Enseñanza de la Filosofí...
Ús dels indicadors de centre
Des del curs 2007-2008, tots els centres de primària i de secundària de Catalunya --tant públics com privats concertats-- apliquen el ...
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
Mirando atrás, con agradecimiento
Después de casi veinte años trabajando con el proyecto Filosofía 3/18, debería ser capaz de contar alguna experiencia significativa, ...
El moviment EABE: work in progress
L’Encontre Andalús de Blogs Educatius va néixer l’any 2009. Actualment, la seva organització horitzontal afavoreix la...
Cibermànagers
Cibermànagers és una experiència d'aprenentatge i servei que vol inserir les TIC a l'aula i en el món escolar en general de manera se...