Projeto A+: per una educació basada en l´alumne+
El Projeto A+ es presenta com una dinàmica innovadora del Colégio Novo da Maia, ubicat a la població portuguesa de Milheiró...
INDICADORES PARA DETECTAR SITUACIONES PROBLEMÁTICAS
¿Cómo podemos ayudar a los niños y las niñas con dificultades para controlar los esfínteres? Es frecuente que nos encontremos...
Concretar els somnis. Respostes saludables
Concretar els somnis. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del p...
Recursos per a la pràctica: Transformar l´espai exterior
«Aprèn a reciclar amb un robot a la classe!»
Al present article mostrem una activitat per treballar la programació bàsica de robots a primària basant-nos en l’ap...
Què ens diu la recerca científica: Significativitat i funcionalitat
La significativitat i la funcionalitat es pot aplicar a coneixements de naturalesa distinta: conceptuals, procedimentals i actitudinals. ...
Pistes per a l’avaluació: L´aprenentatge a la natura a través de la mirada i la reflexió de l...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...