Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
Les possibilitats
A l’aula de sisè es parla de les coses que són possibles i de les que són impossibles. En posem exemples que anem escrivint...
PARA REDONDEAR
Decir adiós a los pañales Cómo educar con sentido común BRAZELTON, T.B.; SPARROW, J.D. Barcelona. Medici, 2005 El libro se basa en...
Del botellot a l'aula
Del botellot a l’aula Els últims dies de setembre ens van deixar imatges de botellots massius de joves. Part d’aquests joves tornen a...
De l’observació sistemàtica de l’activitat dels infants a la reflexió sobre l’organit...
En aquest article es descriu el procés d’observació sistemàtica portat a terme per analitzar l’activitat d’infa...
El meu darrer any com a mestra
El darrer curs a l’escola d’aquesta mestra freinetiana abans de jubilar-se és viscut amb més intensitat, si fos posible, que...
Per arrodonir: Escoles obertes a la naturalesa