Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Formació en avaluació: l’experiència d´una zona educativa
Des del curs 2011-2012, a la zona educativa de Sant Joan Despí i Cornellà de Llobregat (Barcelona), s’hi du a terme un procé...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
«Vols participar en un espectacle?»
«Vols participar en un espectacle?» Aquesta és la invitació del Projecte PALCO, amb la intenció que l’art, en l...
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...
L’educació socioemocional, un dels eixos de la nostra escola
En aquest article s’hi explica el procés que s’ha dut a terme a l’escola Santa Creu, d’Anglesola (Lleida), per integrar...
Construint arguments
En aquest article s’hi presenta l’experiència duta a terme en una classe de tercer de primària, en la qual, a través ...