Alumnat bascoparlant plurilingüe
De la mà de l’associació Sortzen, s’ha posat en marxa la proposta d’Euskararen Kontseilua als centres docents al...
La Tira
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Llegir i escriure per conèixer el món
L’article analitza els coneixements didàctics construïts a partir de les reformulacions de seqüències didàctiques...
Presentacions per a l’aula: Smore
Smore és una eina en línia que ens permet crear pòsters interactius multimèdia de manera intuïtiva, sense necessitat ...
Aprenentatge basat en projectes
L’aprenentatge basat en projectes és una proposta educativa amb una àmplia tradició, tant en literatura pedagògica c...
Coneguem la Carta de la Terra amb el conte Sota l’acàcia
Sota l’acàciaés un conte realista, adreçat als infants de vuit anys o més, que reflexiona sobre els eixos del docume...
En context: Lectura, prejudicis i cinema
Expliquem dues activitats de reflexió sobre els prejudicis latents en les expectatives de lectura de Sindbad el Mariner i sobre les disto...