L’autoconsciència del ser per ser autoconscients
L’anàlisi de la interioritat passa per ser autoconscients de la pròpia ment i dels processos cerebrals que la generen. Dades neuro...
La visualització, una bona estratègia per a l’aprenentatge
Diferents activitats d’aula mostren bones pràctiques que preparen el cos i la ment per a l’aprenentatge. Saber col·locar el ...
Teatre intergeneracional
L’objectiu d’aquest article és fer extensiva la nostra experiència teatral amb l’alumnat de primer de primària ...
Un projecte d’escola i comunitat camperola altoandina del Perú
Al Perú, un país habitat per desenes de cultures indígenes, és important treballar des de l’escola l’enfocamen...
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Els mitjans audiovisuals per millorar la competència en comunicació lingüística
El llenguatge audiovisual és inherent als nous nadius digitals. El nostre alumnat ha crescut envoltat d’estímuls multimèdia...
LOMCE? Llei Orgànica per Menystenir la Ciutadania i l´Educació
Material per a l’alumnat i orientacions per al professorat: Picasso i el cubisme