Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
Mirades d´infants, mirades de futur
Unus pro omnibus, omnes pro uno
L’escola (rural), aquell element socialitzador sense el qual els pobles petits tenen unes altes probabilitats de desaparèixer. Cuidem-la....
Les mates, des de ben aviat
En aquest article d'opinió, Àngel Alsina comenta la necessitat d'afavorir l'adquisició de coneixements matemàtics des d'ed...
Ningú hauria de ser invisible en un centre educatiu
La participació de la comunitat educativa en el consell escolar facilita el flux d’informació i el funcionament d’un centre ...
Tot és igual i diferent
A què ens referim quan parlem de les pedagogies del segle XXI? Al meu llibre (Carbonell, 2015), parlo d’aquestes vuit: no institucionals,...
Relats de vivències personals: Per començar, deixar-se portar per l’olfacte
Núria Rodríguez ens recomana que ens deixem endur per l'olfacte...