Francesc Xavier Hernàndez: «Entendre la història és entendre´ns a nosaltres mateixos»
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Pràctiques que ajuden a construir la relació educativa
Sé que, sense una bona relació educativa, no és possible establir res fructífer, i no sorgeix solament d’estar junts...
Com podem participar en temps de crisi
Els pares i les mares també volen ser protagonistes de l’educació de les seves criatures. Volen ser escoltats, informats, consulta...
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...
César Bona: «Hem de donar la millor versió de nosaltres mateixos»
César Bona va saltar de la seva aula a la fama quan va ser nominat al Global Teacher Prize, conegut com el «Nobel» del professorat....
Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.