«Mirem el cel»
Cada curs ens plantegem un projecte interdisciplinari, des de P3 fins a sisè, que sorgeix de les motivacions i els interessos de l’alumna...
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...
La creació de textos teatrals a l´educació secundària obligatòria i al batxillerat
El professorat de llengua i literatura tenim l’oportunitat de millorar les competències comunicatives del nostre alumnat mitjançan...
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
La funció del llibre de text a la classe de llengua
El llibre de text és encara l’element que més condiciona el treball de llengua a l’aula. L’article analitza en quina m...
Senticolor. Acolorint sentiments
Al projecte Senticolor, l’alumnat, utilitzant diverses aplicacions, col·labora, crea, reflexiona, desenvolupa la seva creativitat, utilit...
Sobre la promoció de la lectura amb TIC a l´aula
Aquest article planteja la importància d’utilitzar les TIC a l’hora de fer promoció de la lectura a l’aula. En primer ...
Material per a l’alumnat: Aprenem a jugar a escacs (primera part)