Evaluar la motivación en la educación física, una aplicación con AMPET
Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
La realidad aumentada, dentro y fuera del aula
L’ús generalitzat de dispositius mòbils per part dels nostres adolescents; la facilitat per crear i «publicar al núvo...
L’avaluació com a eix de la formació en un projecte d’innovació pedagògica
L'article reflexiona sobre el paper de l'avaluació en el procés d'assessorament a un centre d'educació primària de l'illa d'Eivissa e...
Humor
Els Serveis Lingüístics ofereixen als estudiants de la UB la possibilitat de practicar llengüe...
Com mutarà l’escola?
Com han viscut el confinament els nois i les noies? Potser el sentiment d’alegria inicial per no haver d’anar a l’institut ha donat ...
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...