Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Família i entorn (2). Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
No existeix un concepte d’avaluació únic
La confección de los indicadores de centro
Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...
PonteVan: la FP en la calle
PonteVan: la FP en la calle Proyectos de innovación como instrumento de trabajo en el aula Ricardo Fernández Guerra Incorporar proyectos ...
El virus fa possible l’escola adolescent
Des del mes de setembre, el professorat ha intentat fer possible l’escola en condicions diferents, adaptant-se a les directrius i buscant...