L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...
Una redacció i un plató de televisió a l’escola
Una redacció i un plató de televisió a l’escola Transformar espais educatius per a noves maneres d’ensenyar i d’apren...
Comissions mixtes de famílies i mestres a l´Escola dels Encants
Comissions mixtes de famílies i mestres a l’Escola dels Encants En aquest text mostrarem com s’organitza l’Escola dels Encants ...
Inclunovació. Innovar per incloure
«L’agenda Educació 2030 parteix del fet que l’educació impulsa el desenvolupament transformant vides» (Organitza...
Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
Humor