La música, una eina d´integració a l´aula
La música, una eina d’integració a l’aula Erica Polini, Cristina González-Martín, Ruth Ortín Lozano La músic...
El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
Beatriz Egizabal i César Marcos: «Intentem crear històries que entretinguin sense estereotips»
Hi havia una vegada dos joves, ja no tan joves, que, gràcies a diferents cursos de clown i a unes quantes actuacions realitzades, van de...
Relats breus per desenvolupar la competència literària
Aquesta contribució presenta les línies fonamentals de treball del grup ARA (Aplicació de la Recerca a l’Aula) al voltant d...
Tres microcontes de temàtica cruel
L’experiència d’aula que presentem té com a eix vertebrador tres minificcions on el tema de la crueltat és bàs...
Ensenyar a escriure amb sentit
En aquest article s’hi explica com els nois i noies de cinquè de primària de l’escola Nostra Llar redacta, maqueta, il&middo...
Teatroteca
Teatroteca és una pàgina web creada pel Centre de Documentació Teatral que consisteix en un servei de préstec en lí...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...