Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Som una escola!
Som l'Annabel i la Núria, dues mestres de formació d'adults. Us volem mostrar, modestament, quina ha estat, és i volem que sigui la fe...
Poema objeto y aprendizaje por competencias
Planteamiento competencialConsideramos el área de educación visual y plástica como un espacio híbrido e interdisciplinar. Cabe decir ...
Poblar l’escola per habitar la societat
En aquest article, s'hi exposa una experiència d'aula amb alumnes de cinquè de primària que va portar a la realització d'una exposici...
La “profesionalización” del alumnado en el aula para un aprendizaje significativo
La planificació estratègica
Sovint, el projecte educatiu és una bona idea no aplicada; el projecte de direcció, un primer pas en la direcció adequada, i la planif...
¿Cómo ayuda la educación visual y plástica a desarrollar las competencias básicas?
Un marco de referencia: la cultura visual"Vivimos en un entorno eminentemente visual." ¿Cuántas veces hemos oído esta misma expresión...
El procés d’acollida a les famílies nouvingudes des de l’AMPA
Per acollir les famílies nouvingudes que s'incorporen al sistema educatiu català, a la nostra escola, amb la col.laboració de l'AMPA i...