La gasela Thomson i la tortuga Tabasco
Las cualidades físicas bajo la mirada competencial
El trabajo del profesor consiste en crear situaciones de las cuales el alumnado no puede escapar sin haber aprendido.(John Cowan)Las cual...
Un repte: educar per viure al món
Com Meirieu, pensem que és feina de l'escola instruir i emancipar l'alumnat. En una aula de cinquè de primària, tot comprenent el func...
Teatre de pares i mares
L'escola Brasil, de Barcelona, situada a la perifèria de la ciutat, a tocar de Sant Adrià de Besós, ha organitzat un grup de teatre de...
Contextos y situaciones en educación física
"Y esto... ¿para qué sirve?"Cuando un aprendiz está inmerso en un proceso de enseñanza-aprendizaje espera que lo enseñado pueda ser ...
Fúlvia Nicolàs “Volíem parlar del que els mestres valen, no del que cobren”
De bon començament, el programa no va deixar indiferent ningú. Donar la paraula als mestres ens va acostar a allò que passa a les nost...
Jocs cooperatius i abordatge positiu del conflicte
¿Cómo enseñar y evaluar competencias básicas desde el área de educación física?
Sobre las competencias básicas y la educación físicaLa LOE y su desarrollo normativo aportan un nuevo elemento curricular: las compete...