Naiara García de Andoin: «Els infants, a més de saber coses, s’han de formar en valors»
La Naiara té una veu enèrgica. Parla de pressa i no té ni un segon per perdre. Ho notes al cap d’un moment d’estar pa...
La corporeïtat del professorat en la seva formació inicial
Al llarg dels primers anys de vida, les criatures construeixen la seva corporeïtat, i la presència de les persones adultes, així co...
Taller de teatre fòrum a l´institut
Al present article hi mostrem una experiència que, basant-se en la metodologia de treball del teatre de l’oprimit i el teatre fòru...
Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
De l’escola infantil de Tui i del CEP de Santander
Navegant amb una forta tempesta (part 2)
Aquest text neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de com plantegem la tornada a l’escola. La covid-19 continu...
Els ambients a l’Escola dels Encants
Aquest és un article descriptiu centrat en les comunitats i en els ambients d’aprenentatge de l’Escola dels Encants, de Barcelona. ...
Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...