Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l´escola
Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l’escola El cas del CEIP Santa Teresa Clara Boj Tovar, Jodie di Na...
Ana López-Navajas: «Transmetem una cultura sense dones, esbiaixada i amputada»
El seu estudi «La ausencia de las mujeres en los contenidos de la ESO» mostra que solament hi ha un 7,6% de presència femenina als ...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
El centre de recursos de Planea
Què fa el docent que et motiva més? Què no fa?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat.
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
Red Planea: una xarxa d'Art i Escola
Red Planea: una xarxa d’Art i Escola Andrea de Pascual, Carlos Almela Mariscal, Eva Morales Gómez La Red Planea és una iniciativa rece...
Transformar la secundària en català