RespirArte: El meu col·le també respira
RespirArte: El meu col·le també respira Repensant l’escola des de l’art i la ciència Cristina Alba Pérez-Rendón, ...
La gestió i la convivència del claustre a l’educació secundària
La qualitat de la convivència del professorat repercuteix en el clima del centre i directament a les aules. L’equip directiu ha de prepar...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...
Implementació de les arts al currículum escolar: Créixer amb art
Implementació de les arts al currículum escolar: Créixer amb Art Paula Cueto, Isabel Bueno Al CEIP Manuel Núñez de Arenas vol...
Recursos: Motivar l’alumnat de secundària
Ian Gilbert (2005) afirma que «no és que l’alumnat no estigui motivat, sinó que de vegades no està motivat per fer el...
Educar contra los discursos del odio
Educar contra los discursos del odio Una de cada 10.000 publicaciones en Facebook e Instagram es un discurso de odio. Así lo asegura la c...
Aplicació: La motivació, clau de l´èxit en la millora d´un model educatiu
Si partim de la consideració que el protagonista del procés d’ensenyament-aprenentatge és l’estudiant, cal adequar aq...