Formarnos para transformar
Tradicionalmente, el mes de julio ha sido uno de los momentos que los docentes empleamos para formarnos. Desde hace más de medio siglo ta...
Recursos per a l’aula: LleCursiva (Ctrl+I)gim, parlem i escrivim sobre el postureig a les xarxes...
L’alumnat de secundària és assidu a les xarxes socials, per això aquestes esdevenen un recurs interessant per treballar l&r...
Martí Prats: «Un buen proyecto educativo debe estar preparado para la diversidad, para que todas ...
En el retrato de este mes no os hablaremos de ningún movimiento educativo ni de ningún profesional de la docencia. Os hablaremos de la de...
Llengües, migracions i escola
Llengües, migracions i escola Júlia Llompart Esbert Universitat Autònoma de Barcelona El repte actual de l’escola és articul...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Utopies i distopies a l’ensenyament literari
A partir de textos escrits per estudiants de la carrera de Lletres en una universitat argentina, en el present article s’hi analitza l’ev...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Implementación de las artes en el currículo escolar: Crecer con Arte
Paula Cueto, Isabel Bueno En el CEIP Manuel Núñez de Arenas queremos «crecer con arte», y así se llama el proyecto transversa...