¿Cómo motivar a los adolescentes a reconocer lo realmente valioso en sus vidas?
¿Cómo motivar a los adolescentes a reconocer lo realmente valioso en sus vidas? Noelia Humbría Parra JESWIN THOMAS (UNSPLASH) La invest...
La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Desplaçar el centre
Al present article s’hi relata, en un to obertament personal, la transformació del concepte mateix d’educació literàr...
Andamiajes para la incorporación de las prácticas artísticas en la escuela
El caso del CEIP Santa Teresa Jodie di Napoli Algarra La incorporación de las prácticas artísticas en las dinámicas de la escuela ...
El desenvolupament oral a l’aula de preescolar
El desenvolupament oral a l’aula de preescolar Grup Semillando* En el present article s’hi exposa el resultat d’una investigació...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico