Navegant amb una forta tempesta (part 2)
Aquest text neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de com plantegem la tornada a l’escola. La covid-19 continu...
Llibres. Trobades. Convocatòries. El racó digital
Entre costures
Entre costures Per mitjà del tractament de la línia i el color, l’alumnat de quart d’ESO ha estat treballant en la idea de canvi...
La biblioteca de los libros rechazados
Aquesta película és una mirada irònica sobre el món editorial de París, un ambient elitista i reduït, amb dire...
Miguel Ángel Aragón: «L’educació és un bé públic que no s’ha de desvirtuar i que cal t...
El Miguel Ángel va començar en el món de l’educació de manera casual. En acabar la carrera de Químiques l&rsq...
Tot observant
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La recomanació de…
Aprenents autònoms
Les funcions executives i els processos metacognitius són elements fonamentals perquè les nostres alumnes i els nostres alumnes esdeving...