Utopies i distopies a l’ensenyament literari
A partir de textos escrits per estudiants de la carrera de Lletres en una universitat argentina, en el present article s’hi analitza l’ev...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Implementación de las artes en el currículo escolar: Crecer con Arte
Paula Cueto, Isabel Bueno En el CEIP Manuel Núñez de Arenas queremos «crecer con arte», y así se llama el proyecto transversa...
Els meus seguidors a Instagram llegeixen
Què podem fer perquè les adolescències siguin més «llibresques»? Les novetats lectores adolescents són ...
Tú la letra y yo la música
La comunicación oral en entornos educativos digitales
Ïo Valls Ratés Hemos vivido unos cursos en los que las sesiones presenciales quedaron desplazadas y la digitalización invadió el m...
Diccionari de joves internautes escrit per joves internautes
El present article mostra una seqüència didàctica en què l’alumnat va treballar amb el vocabulari dels seus entorns vi...
Classroom screen: una pissarra digital per al treball cooperatiu
Classroom screen permet gestionar l’aula de manera visual, atractiva, interactiva, motivadora i senzilla per treballar de forma pràctica ...