L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
Recursos: Motivar l’alumnat de secundària
Ian Gilbert (2005) afirma que «no és que l’alumnat no estigui motivat, sinó que de vegades no està motivat per fer el...
La guerra de Troia 2.0
Aquest article mostra un projecte interdisciplinari i multicompetencial que consisteix en la lectura actualitzada del contingut literari,...
Cuestionar el discurso del odio desde la educación
Cuestionar el discurso del odio desde la educación Alba Quirós Guindal, Noemí Laforgue Bullido, Alberto Izquierdo Montero* El discurso ...
Les reunions amb les famílies a secundària
Rúbriques i avaluació de gèneres discursius
Una avaluació competencial de les tasques del gènere discursiu requereix que es tingui en compte tant el procés com el producte r...
Ja ho dèiem: Un any de contrastos, i seguim…
Ja ho dèiem: Un any de contrastos, i seguim... El curs que acabem de tancar serà recordat per moltes coses; una que en volem destacar é...
L'experiència: Zumaiena té cura del mar
L’experiència: Zumaiena té cura del mar Els oceans s’ofeguen per culpa dels plàstics, i el nostre mar Cantàbric no en ...