Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...
La competència digital docent
La competència digital docent Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo ht...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i tr...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i treballem en comunitat» Com et definiries?...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Construir la història del barri des de l’aula
Construir la història del barri des de l’aula Jorge Fernàndez Gonzàlez Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats...
Autoregulació a primer de primària
Autoregulació a primer de primària Maite de Miguel Sagardia En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulaci&...
Material complementari. Taules de programació: Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer p...
Taules de programació de la proposta didàctica A l’enllaç següent teniu accés al Model de seguiment i elaboració d...
Transformem els patis escolars
Transformem els patis escolars Naturalitzats, coeducatius i enriquidors Som part del problema, però també som part de la solució. Hem d...