Votem? És millor que cerquem el consens
El present article pretén exposar les pràctiques destacades com a participatives i democràtiques de l’escola Santa Cec&iacu...
LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
Més enllà de l’educació emocional: l'essència està en el cor
Més enllà de l’educació emocional: l’essència està en el cor Carles Parellada Enrich Mestre, psicomotricista i te...
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...
La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...
Educar per a la vida i per a la feina
Educar per a la vida i per a la feina Més enllà de l’educació per al treball Julio Rogero Anaya Mestre jubilat. MRP Escuela Abier...
Una educació per afrontar el previsible col·lapse socioambiental
Marta Pascual reflexiona sobre la necessitat que des de l'escola desmuntem les suposades veritats que la cultura desenvolupista ens ha in...
Famílies: estrangeres en un país anomenat escola?