Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny!
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny! Rosa Gibert Moliner Mestra de l’escola Aneja (Segòvia) i membre del Grup de Mestres del ...
Acostar la poesia a l’escola
Una bona manera d’acostar la poesia a l’alumnat és a través del joc. Col·leccionar poemes, un cada setmana, amb la in...
Lazarillos de palabras i el Club dels Rastrejadors
Fora dels mesos de pràctiques, la relació entre l’alumnat de primària i els estudiants de Magisteri és molt escassa....
Aprendre més enllà de l’interior de l’escola
Aprendre més enllà de l’interior Mar Hurtado Parras Mestra de l’escola El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona...
Jocs per conèixer-se
A principi de curs, quan s’incorpora un infant nou a classe o, senzillament, quan, a tutoria, decidim que cal una mica més de coneixement...
De l’ou a la papallona
El mes de gener de 2011, ja fa quatre anys i mig, vam començar a publicar mensualment un «flaix», un article breu que proposava div...
No ens rendim: caminem
No ens rendim: caminem Joan Domènech Francesch Mestre «Experiències anticipadores». Així anomenava Patrick Vivaret1 les inici...
L´alumnat competent requereix contextos grupals rics
A l’article, s’hi reflexiona sobre com es poden afavorir contextos d’equip que millorin el desenvolupament de les competèncie...