Indagación en el aula mediante actividades manipulativas y mediadas por ordenador
La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’ap...
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovira Aque...
Yo, Alfonsina
Se presenta la historia de una mujer que luchó por sus derechos en el ámbito del ciclismo. Tipo de material: Cuento ilustrado Yo, Alfon...
Simulaciones computacionales para explorar y construir modelos
OneNote como cuaderno del alumnado
Se analiza la aplicación OneNote, que permite crear y organizar en distintas pestañas y páginas las diferentes tareas o materiales, ya...
Trobades
VIII Congrés Internacional sobre l’Ensenyament de l’Espanyol Coímbra (Portugal), 30 de juny-1-2 de juliol de 2022 La Facultat de...
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...