Els arquetips universals
Els mecanismes per fomentar l’esperit crític de l’alumnat d’educació secundària no sempre són clars. Per...
Últimes notícies des de l’Olimp
En el present article, es comparteix un projecte de treball realitzat a primer d’ESO al voltant del diari. L’activitat està orienta...
Nivell de llengües dels futurs mestres
En aquest article, s’hi descriuen els tipus de proves de competència lingüística (en català, castellà i angl&eg...
TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes
A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a tre...
El pòster com a gènere discursiu
El pòster constitueix un recurs eficaç per augmentar la cultura científica i l’alfabetització acadèmica dels ...
Escriptura i perspectiva
En escriure sobre textos històrics, pot ser profitós manejar fonts diverses. Això invita a mirar el contingut dels orígens...
Escriure a través del currículum
L’escriptura acadèmica és el sistema semiòtic principal utilitzat a l’ensenyament secundari per delimitar una idea, c...
Escriure per pensar i persuadir
Un dels objectius fonamentals en l’ensenyament de la comunicació escrita és que l’alumnat sigui capaç de construir un...