Les dones invisibilitzades
Atès que la diversitat cultural i d’orígens ètnics i de nenes i nens provinents de diferents països és una real...
Pla d´igualtat jo = tu
La nostra experiència ens referma a considerar que la coeducació -com a proposta pedagògica en què la formació i l&...
Allà on viuen… les aventures
Allà on viuen... les aventures L’escola a la literatura infantil Jaume Centelles Pastor La literatura infantil és un mirall dels canvi...
Sortir de l´armari… però romandre a l´escola!
Moltes vegades tenim en compte diferències individuals, però ens oblidem d'aquelles que afecten el sentir de cada persona, com ara la te...
Avançant cap a uns patis coeducatius
Aquest article és una proposta teòrica i metodològica sorgida dels processos seguits amb diverses escoles al llarg dels darrers a...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
La pedagogia de la cura com afavoridora de l´educació inclusiva
El present article tracta sobre les interaccions que tenen lloc entre l’alumnat d’un col·legi públic d’educació...
Els començaments de la tendresa a l´escola infantil
L’amor, la tendresa, la cura o l’amistat són els components originals de les relacions igualitàries, responsables i plaents ...