Formació en avaluació: l’experiència d´una zona educativa
Des del curs 2011-2012, a la zona educativa de Sant Joan Despí i Cornellà de Llobregat (Barcelona), s’hi du a terme un procé...
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació
Investiguem per Comprendre: propostes d’indagació Albert Díez Vañó Investigar per Comprendre és una manera de proposar ...
Pensar i dir
Segon curs de primària del CEIP Es Pont, de Palma de Mallorca. Cap als darrers capítols del llibre que llegim hi ha una gran festa i els...
«Vols participar en un espectacle?»
«Vols participar en un espectacle?» Aquesta és la invitació del Projecte PALCO, amb la intenció que l’art, en l...
Fondos de conocimiento
Fondos de conocimiento Carme Güell Serra, Elisabet Parella Mir, Anna Pilar Hortal Moreno, Isabel Vilagran Colprim El proyecto que present...
Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...
L'acollida del professorat de nova incorporació
L’acollida del professorat de nova incorporació Cristina Segovia Barberán En aquest article s’exposa la necessitat de crear plan...