Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Formació professional sense límits
Formació professional sense límits M. Victoria Villaescusa Alejo La formació professional és molt més del que solem pensar. O...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
Publicitat i alfabetització audiovisual
El present article ofereix una proposta didàctica orientada a promoure escenaris en què l’alumnat produeixi textos publicitaris on...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
La construcció del desig
Aquest article narra una experiència didàctica al voltant de la producció de textos publicitaris radiofònics en el marc d&...
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19 Noela Rodríguez Losada, Blanca Puig Mauriz, Jorge José Pérez Maceira Es pres...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...