War, krieg, polemos, bellum…
Fer entendre a l’alumnat les emocions que experimenten les persones que han patit una guerra, que les comparteixin i que s’adonin de les ...
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...
ABP i xarxes socials. Twitter a primària
En l’imprevist hi ha la vida, però, què és l’imprevist en l’ensenyament? És entendre el factor sorpresa,...
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
A jar on the wall
Avui dia, coneixem moltes iniciatives i activitats per tal de reutilitzar materials i donar-los un ús més enllà de la funci&oacut...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
Sintonitzar l´educació
L’escola pública Pràctiques I, de Lleida, és un centre molt dinàmic que pren part en diverses propostes que donen se...
Fantasía flamenca y fantasía sirena
Fantasía flamenca y fantasía sirena El proyecto Fantasía flamenca y fantasía sirena son una serie de instalaciones realizadas por ...