Taller de teatre fòrum a l´institut
Al present article hi mostrem una experiència que, basant-se en la metodologia de treball del teatre de l’oprimit i el teatre fòru...
Contrapublicitat
El Pla de Lectura de l’institut Cubelles
L’institut Cubelles va apostar per afavorir la millora dels resultats educatius i la cohesió social mitjançant l’impuls de l...
Ressenya: El poder de las palabras
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
En context: Diguem les coses pel seu nom
L’observació i la reflexió lingüisticoliterària es realitzen mitjançant dos audiovisuals que permeten concretar...
De l’estancament i la queixa a la inciativa i el canvi: El desenvolupament professional dels doce...
No farem cap descobriment si afirmem que un dels reptes, per excellència, dels docents és procurar que tot el seu alumnat adquireixi el...
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...