Com raonen els nens i nenes de sisè de primària amb la llibreta de ciències? Un model vàlid p...
Aquest article presenta l'ús de la llibreta de ciències com a eina per desenvolupar el pensament científic en els infants. A partir d'...
Elogi del curtmetratge (com a eina didàctica)
Aquest article és un elogi del curtmetratge que arrenca d'un diàleg imaginat amb La hipótesis del cine: Pequeño tratado sobre la tran...
L’hora de l’educació pública
Complicitats, ajudes mútues i corresponsabilitats
Relacionar-nos amb les famílies ha de deixar de ser una obligació i esdevenir una oportunitat per al centre i l’alumnat. Cal compa...
Il·lusions i desil·lusions. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Lectura, escriptura i «noves» tecnologies
El text aborda els desafiaments de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A partir del concepte de "multimodalitat", e...
L´educació literària en els llibres de text de secundària
El propòsit d’aquest article és presentar els resultats d’una anàlisi comparativa sobre com els llibres de text de pr...
El llenguatge de la publicitat a l´aula