Es pot fer formació sense haver trepitjat mai cap aula?
Per respondre aquesta pregunta cal fer una anàlisi ni que sigui breu sobre què vol dir la docència en la formació inicial ...
Rechazo de la escolaridad ordinaria
ContextoSe trata de un instituto de secundaria situado en un barrio periférico que sufrió muchos problemas de paro, marginación social...
Competències bàsiques en matemàtiques: una reflexió sobre el càlcul amb temps controlat.
En les pàgines següents, hi destacarem el paper que té la rapidesa de càlcul com a indicador de la qualitat de les estratègies aritm...
Ja hi som tots!
En aquest article s’explica l’experiència de l’ús del vídeo a les entrevistes familiars. El context és e...
Mentors, tutors i estudiants
Liliana Aldai
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...