Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Els àmbits a debat
Els àmbits a debat Reflexions del professorat de geografia i història Maria Blay Rubio Transcorregut el primer curs d’implementaci...
Ens han ferit l’escola
Ens han ferit l’escola; l’escola de la diferència, l’escola on la paraula circula lliurement, l’escola de l’acord...
Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
Victòria Alemany: «L’expressió corporal transforma l’alumnat com si es tractés de màgia»
Victòria Alemany considerava fonamental poder-se moure lliurement per aconseguir desenvolupar-se, tant des del punt de vista professional...
I si no fossin només jocs…?
L’article defensa la necessitat de començar a tenir en compte els videojocs com a terreny creatiu amb el qual cal practicar la mediaci&oa...
Construcció de una màquina eòlica
Practicar les maneres de pensar i de fer ciència aporta una comprensió millor del món i eines valuoses per qüestionar-lo i t...
Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l´escola
Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l’escola El cas del CEIP Santa Teresa Clara Boj Tovar, Jodie di Na...