L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
Epistemología y renovación en la historia del arte
Epistemología y renovación en la historia del arte Una experiencia práctica en bachillerato Raúl López Castelló Universi...
Sobreponerse a las «burbujas».
¡Felicitémonos! ¡Felicitemos! Respuestas saludables Sabemos que hemos estado inmersos, sin preparación previa, en un mundo muy com...
Escola i comunitat indígena en interacció cultural
El present article mostra els resultats d’interacció de caràcter col·lectiu entre l’escola i la comunitat de la reser...
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista
Congrés Internacional Intertemporal Ecofeminista AA.DD. Investigant de manera cooperativa i interdisciplinària ens vam posar a la pell de...
Conéixer l’altre. El rellotge vital
Un projecte d’agermanament entre dues comunitats es pot convertir en un potent recurs educatiu, multicultural i transversal, per promoure...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...