Aprendizajes STEAM, miradas y vínculosNius: ciencias y arte para saber más de mí
Aprendizajes STEAM, miradas y vínculos El artículo muestra la necesidad de conocer las miradas específicas de cada disciplina y los v&#...
Estableciendo puentes escuela-familia
En este artículo os presentamos a modo de compilación propuestas para establecer puentes entre escuela y familia con la intención de tr...
La discussió tertúlia literària
Proposem una activitat motivadora i engrescadora que posa èmfasi en el valor de l’amistat i en la resolució de conflictes a partir...
Educar en ètica i esperit crític
El context d’una ciutadania més activa i conscient dels seus drets comporta considerar les escoles com a institucions clau de socialitzac...
L’ombra d’un arbre
Les citacions que encapçalen aquest article tenen més de cent anys. Què ha passat a les nostres aules al llarg d’aquest dar...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Reseña: Aprender y enseñar música: Un enfoque centrado en los alumnos
Reseña Aprender y enseñar música. Un enfoque centrado en los alumnos POZO, J.I.; PÉREZ ECHEVERRÍA, M.P.; TORRADO, J.A.; L...
Escriure per pensar, pensar per escriure
En el món d’imatges en què estem immersos, l’escriptura a l’escola esdevé més necessària que mai....