Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
Fer servir en lloc de posseir
Fer servir en lloc de posseir Compartir béns i serveis per reduir emissions Som part del problema, però també som part de la soluci...
El dilema de l’eriçó
Del lector al docent en la lectura digital
L’article que presentem se centra en les reaccions dels estudiants en referència a la lectura d’obres digitals. S’hi mostren ...
Formar-nos per transformar
Formar-nos per transformar El juliol ha estat tradicionalment un dels mesos que les mestres i els mestres dediquem a formar-nos. Des de f...
Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...
Del botellot a l'aula
Del botellot a l’aula Els últims dies de setembre ens van deixar imatges de botellots massius de joves. Part d’aquests joves tornen a...
Ensenyar a interpretar ficció digital