Quina ficció digital per a quina realitat educativa?
L’article recull les característiques expressives principals que defineixen la ficció digital infantil i juvenil com a esfera cult...
Ficció digital a l’escola, un tema de tothom
Al CEIP Fray Pablo de Colindres vam abordar un projecte de centre que té com a finalitat que el professorat esdevinguem mediadors cultura...
La família Mitchell contra les màquines
La família Mitchell contra les màquines Com sobreviure a una apocalipsi tecnològica Ramon Breu Pañella info@cinescola.info La fam&...
Teatre, expressió i significació a l’aula
El projecte que us presentem té com a objectiu propiciar el foment de les competències comunicatives de l’alumnat a través ...
Com creus que el cotó va poder canviar el món?
La seqüència didàctica Com creus que el cotó va poder canviar el món? s’inspira en el llibre 10 plantas que cam...
Equips d’orientació educativa i inclusió o la prevenció com a escenari
L’orientació educativa o és inclusiva o no és orientació, i per això cal que un dels pilars de la nostra inte...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Persones vulnerables
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...