Àmbits per a l’aprenentatge i inclusió
Al document Els set coneixements necessaris per a l’educació del futur Edgar Morin (2003) hi assenyala que «la supremacia d’u...
Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
Quins són els ingredients imprescindibles per indagar a l’aula?
En aquest article presentem les fases indispensables per dur a terme la indagació a l’aula. Per fer-ho desgranem les activitats d’u...
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària
Còmic, novel·la gràfica i àlbum il·lustrat a secundària Gustavo Bombini, Mireia Manresa Potrony Consell de Direcció...
Educar contra los discursos del odio
Educar contra los discursos del odio Una de cada 10.000 publicaciones en Facebook e Instagram es un discurso de odio. Así lo asegura la c...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Escuchar un libro
Escuchar un libro Margalida Capellà Soler Jefa del Departamento de Catalán y Clásicas del instituto Premià de Mar (Barcelona) mcap...
Allà on passen les aventures
A les narracions, les descripcions dels llocs reflecteixen què hi veuen els personatges i com s’hi senten, a part d’això per...